SJ testar: Sex-party

Vad: Jag har alltså inte gått på någon swingerfest eller något annat orgie-liknande... Jag har suttit med mina klasskamrater, druckit vin och fått olika sexleksaker uppvisade av en kvinna från företaget Home Toys.

Kostnad:
Detta företaget tar 200 kronor för besöket då de är ganska nystartade och fortfarande små, men oftast är det gratis och det är även Home Toys mål. Nu ska det väl tilläggas att det är lite som att gå till IKEA när det gäller kvällar som denna: Man tänkte bara köpa lite värmeljus men kommer ut med en ny soffa och, vafan varför inte, vi slänger in ett nytt köksbord med!

Plus:
Bra aktivitet där man får lära känna varandra mer på djupet. Försäljaren var väldigt ärlig, de produkter hon inte ansåg fungera berättade hon faktiskt om. Väldigt trovärdig med andra ord. Hon hade skön humor som höjde stämningen. Inte alls så farligt dyrt, går man ihop några stycken snackar vi kanske om en 20-lapp. Lagom många produkter, hann inte bli tråkigt. Det fanns produkter som passade både killar, tjejer, singlar och par. Det fanns produkter åt det snälla hållet, åt det brutala hållet. Det fanns produkter som var mer romantiska än erotiska och vice versa. Man kan ha kul vare sig man köper något eller inte. Försäljaren blir inte sur om ingen skulle köpa något alls utan ser det som ett sätt att visa upp sig. Man känner sig inte tvingad till något. 

Minus: I och med att man ofta dricker alkohol under tiden tror jag många köper saker de inte hade gjort annars. Det är bra på ett vis då den blyge kanske får testa något han/hon aldrig gjort annars. Dock tror jag det finns en risk att man ångrar sig dagen efter.

Betyg:
Jag hade så himla roligt med mina klasskompisar och tjejen som höll i det var jätteduktig så jag ger kvällen 9/10 teststämplar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0