SJ testar: Blood energy potion

Vad: Snyggt utformad energidryck med smak av blodapelsin, perfekt till Halloween. Drick den som den är eller värm den för en mer naturtrogen känsla...

Från coolstuff.se:

"Du blir inte odödlig, supersnygg, jättestark eller får vingar av att dricka detta blod. Du får förmodligen heller inte ligga med vare sig Alexander Skarsgård eller Anna Paquin. Däremot blir du garanterat mycket pigg."

(Finns även i en Zombie-variant)


Kostnad: Påsarna ligger på 49 kronor styck hos coolstuff

Plus: Vampyrfreak som man är blir man helt lyrisk när man ser den, det nästan vattnas i munnen... Konsistensen är aningen trögflytande, vilket bidrar till en mer realistisk känsla av att verkligen dricka blod.
Ett jätteplus är att man kan ha mycket roligt med den, även om man inte skulle vila dricka den. Fotofreaket inom mig jublade och brännde av en blodig bildserie. Ni kan se resultatet här och här.

Minus: Ja vi får väl dra ner lite för priset. Jag är inte heller något fan av energidrycker eftersom det är, ursäkta uttrycket, skit. Jag är inte helt såld på smaken men den är ändå okej i jämförelse med andra liknande drycker.

Betyg: Är du ett fan av vampyrer och liknande är detta definitivt grejen för dig. Av mig får den lätt 9 teststämplar av 10. En dryck man kan göra så mycket mer med än att bara dricka. Jag får dra ner lite på poängen för priset, den allmänna åsikten är nog att det är dyrt men personligen tycker jag att det lätt var värt pengarna!






Kommentarer
Postat av: korven

Shit, skulle vilja se bilder när du dricker den!!!

2011-10-27 @ 21:54:02
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0